Volg onze Vibes
“Op zoek naar tips, trends en een vleugje zen? Sluit je aan bij onze SpaCircle op social media.”
Bij SpaVibes streven we naar de beste service en tevreden klanten. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent. Wij horen het graag, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Wij vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven van onze producten en diensten. Onze reviews worden daarom op onpartijdige wijze beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen genomen om de echtheid van reviews te garanderen. Je kunt lezen over deze maatregelen in de gebruikersvoorwaarden van WebwinkelKeur. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeaus gegeven.
We verzamelen reviews via het platform van WebwinkelKeur. Als je een review achterlaat via WebwinkelKeur, moet je een naam en e-mailadres opgeven. WebwinkelKeur deelt deze informatie met ons zodat we de review aan je bestelling kunnen koppelen. WebwinkelKeur publiceert je naam ook op zijn eigen website. In sommige gevallen kan WebwinkelKeur contact met je opnemen om een toelichting te geven op je review. Als wij je uitnodigen om een review achter te laten, delen wij je naam, e-mailadres en productinformatie met WebwinkelKeur. Zij gebruiken deze informatie alleen om je uit te nodigen een review achter te laten. WebwinkelKeur heeftWebwinkelKeurgeschikte technische en organisatorische maatregelen genomen om jouw persoonlijke gegevens te beschermen Privacyverklaring. WebwinkelKeur behoudt zich het recht voor om gebruik te maken van derden voor het leveren van de service. Alle bovengenoemde garanties met betrekking tot de bescherming van je persoonsgegevens zijn ook van toepassing op de onderdelen van de dienst waarvoor WebwinkelKeur derden inschakelt.
Stuur je klacht per e-mail naar info@spavibes.nl, met een duidelijke omschrijving van het probleem en – indien van toepassing – je ordernummer.
Binnen 2 werkdagen ontvang je een bevestiging dat je klacht is ontvangen.
We streven ernaar om je klacht binnen 14 dagen volledig af te handelen. Als dit niet lukt, informeren we je over de voortgang en geven we aan wanneer je een reactie kunt verwachten.
Ben je niet tevreden met onze oplossing? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan WebwinkelKeur voor onafhankelijke bemiddeling.
WebwinkelKeur zal samen met jou en ons proberen een passende oplossing te vinden.
Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie:
http://ec.europa.eu/odr.
SpaVibes
Postbus 109, 9670 AC Winschoten
E-mail: info@spavibes.nl
Telefoon: 085 212 79 57
Laatst bijgewerkt: 21 juli 2025.
“Op zoek naar tips, trends en een vleugje zen? Sluit je aan bij onze SpaCircle op social media.”